روزهای کاری شنبه و سه‌شنبه با تعیین وقت قبلی *ساعت کاری ۱۷ الی ۱۹:۳۰*

آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از پارک ساعی خ ۳۲ روبروی آزمایشگاه نیلو ساختمان یاس واحد ۴۰۷

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

در این صفحه قصد داریم دکتر شهرام شیرانی را به عنوان “بهترین جراح زیبایی سینه در تهران” را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما بدهیم.

چگونه بهترين دكتر جراحي زيبايي سينه در تهران را انتخاب کنیم؟

بگذارید با یک سوال شروع کنیم: “بهترین جراح زیبایی سینه در تهران” کیست؟ برای انجام هر گونه جراحی زیبایی باید به متخصص آن مراجعه کرد و مطمئن شد که پزشک در زمینه زیبایی تخصص جراحی دارد. عموماً هر جراح پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی وارد دوره چهار ساله جراحی عمومی می شود و پس از آن باید دوره فوق تخصصی را نیز بگذراند. 

دوره تخصصی ممکن است مربوط به قسمت های مختلف بدن باشد، اما پزشکی که دوره پنج ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی را می گذراند، با انجام عمل های زیبایی صورت و بدن و همچنین جراحی سینه آشنایی دارد.

از آنجایی که داشتن فرم و فرم زیبای سینه در جذابیت بدن خانم ها بسیار موثر است، برای انجام جراحی سینه باید به بهترین جراح سینه در تهران یا بهترين جراح پروتز سينه در تهران مراجعه کرد. یک جراح خوب باید بیشترین تجربه را در زمینه جراحی سینه کسب کرده و در این زمینه تخصص و دانش لازم را کسب کرده باشد.

جراحی سینه را می توان با دستگاه های مختلف و برای اهداف مختلف انجام داد. اهدافی مانند کوچک کردن سینه، بزرگ کردن سینه، لیفت سینه که هر کدام به تکنیک ها و روش های خاص خود نیاز دارند و می توان با در نظر گرفتن دو هدف همزمان، مانند بلند کردن سینه های بزرگ و حجیم، عمل جراحی سینه را انجام داد. برداشتن سینه باید انجام شود.

همین الان بخوانید
لیفت سینه

امروزه همه بیشتر از قبل به دنبال تناسب اندام هستند و به ظاهر خود اهمیت می دهند. به همین دلیل است که از جراحی سینه بیش از هر زمان دیگری استفاده می شود. جراحی زیبایی سینه یکی از جراحی های اختیاری است که فرد با توجه به شرایط بدن خود تصمیم به انجام آن برای زیبایی بیشتر بدن خود می گیرد، اما برای این کار باید یک جراح خوب در زمینه زیبایی پیدا کرد. در واقع باید گفت؛ با انتخاب بهترین جراح سینه در سعادت آباد خطر و عوارض جراحی سینه کاهش می یابد.

اقدامات بعد از عمل زیبایی سینه

عواملی که مستقیما در هزینه عمل سینه دخیل هستند

هر چه مهارت و تجربه جراح بیشتر باشد، جراح معالج از تجربه و مهارت بیشتری برخوردار است. هزینه نهایی جراحی نیز بیشتر خواهد بود.

هدف از جراحی: اگر هدف از جراحی به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، جراحی پیچیده‌تر می‌شود و در نتیجه زمان و هزینه بیشتری برای آن صرف می‌شود.

استفاده از جدیدترین روش ها: اگر بهترین جراح سینه در حین عمل از جدیدترین و جدیدترین روش ها استفاده کند، هزینه عمل نیز افزایش می یابد.هزینه بیمارستان یا کلینیک: هر بیمارستان یا کلینیک هزینه خاص خود را دارد و به هزینه نهایی جراحی اضافه می کند.

 

اطلاعات تماس
معرفی دکتر شهرام شیرانی
آدرس محل مطب
هزینه عمل زيبايي سينه زنان ۱۴۰۲

برای انتخاب بهترین جراح زیبایی سینه در تهران، عواملی مانند تجربه و تخصص جراح، نتایج قبل و بعد از عمل، نظرات مشتریان قبلی و محیط بیمارستان و تجهیزات پزشکی باید مورد توجه قرار گیرند.

همین الان بخوانید
3 نکته مهم برای نحوه خوابیدن بعد ازجراحی بلفاروپلاستی

همانند هر جراحی دیگری، جراحی زیبایی سینه نیز ممکن است باعث درد و عوارض جانبی مانند خونریزی، عفونت و تورم شود. اما با رعایت دستورات پس از عمل و همکاری با جراح، این عوارض معمولاً کاهش می‌یابند.

زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره پس از جراحی زیبایی سینه بستگی به نوع جراحی و توصیه‌های پزشک دارد. اما به طور معمول، بیماران معمولاً در عرض چند هفته به فعالیت‌های روزمره خود بازمی‌گردند.

بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

حال که از نحوه انتخاب متخصص مطلع شدید، هم می‌توانید از طریق شماره تماس‌های بالا استفاده نمایید یا از طریق فرم شماره تماس خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم.

‫۵/۵ ‫(۱ نظر)
برای دریافت مشاوره 100% رایگان و تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید