روزهای کاری شنبه و سه‌شنبه با تعیین وقت قبلی *ساعت کاری ۱۷ الی ۱۹:۳۰*

آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از پارک ساعی خ ۳۲ روبروی آزمایشگاه نیلو ساختمان یاس واحد ۴۰۷

روش جایگزین درمان افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)

روش جایگزین بلفاروپلاستی
فهرست مطالب

آیا روش جایگزین بلفاروپلاستی وجود دارد؟ چند نوع مدل جراحی پلک وجود دارد؟ در این مقاله تمامی روش‌هایی که می‌توانند جایگزین عمل بلفاروپلاستی شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که در آن پوست و بافت‌های اطراف چشم برای بهبود ظاهر; قسمت بالا و قسمت پایین چشم اصلاح می‌شوند. این عمل را می توان برای رفع مشکلاتی مانند گودی چشم، چین و چروک بالا و پایین چشم و بهبود بینایی انجام داد. در این روش، برش کوچکی در پوست اطراف چشم ایجاد می‌شود تا پوست را تنظیم کند و ظاهری جوان‌تر و تا حدودی بازتابنده ایجاد کند.

این فرآیند را می توان برای هر دو چشم یا فقط یک چشم انجام داد و زمان بهبودی نیز بستگی به تغییراتی که در پوست صورت خود احساس می کنید متفاوت است. روش های بلفاروپلاستی ممکن است شامل برش های مختلف در پوست، برداشتن بافت اضافی و جراحی داخل چشم باشد. همچنین پس از عمل ممکن است مدتی در چشمان خود احساس تورم یا خارش داشته باشید و باید استراحت کرده و از چشمان خود مراقبت کنید. برای افزایش شانس موفقیت در این عمل بهتر است از جراح خود راه‌حل و مراحل را جویا شوید.

 

 

آیا درمان افتادگی پلک بدون جراحی امکان پذیر است؟

پلک های بالای چشم ما به ماهیچه کوچکی متصل است که آن را در جایگاه خود نگه می دارد و به پوست اجازه می دهد با باز و بسته شدن چشم ها بالا و پایین حرکت کند.

همین الان بخوانید
۳ علت اصلی کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی

همچنین یک ماهیچه دقیقا زیر ابرو های ما وجود دارد که کمک میکند پلک های ما روبه بالا حرکت کند.

معمولا، افتادگی پلک با افزایش سن ایجاد می شود. پوست و عضلات ما تمایل به ضعیف شدن و در نهایت افتادگی دارند و به این  حالت، پتوز گفته می‌شود.

هرچقدر که بزرگتر میشویم; علائم پیری غالبا از چشم ها نمایان می‌شود و چین و چروک ها و افتادگی ها خود را نشان می‌دهند.

افتادگی پلک، کیسه چربی زیرچشم و سیاهی دور چشم از موارد آشکار نگران کننده کسانی است که وارد میانسالی می‌شوند. با پیشرفت روش های درمانی غیر از جراحی ، سوالاتی که پیش می آید نیز متفاوت خواهد بود.

به طور مثال:

آیا می‌شود بدون جراحی پلک ها را سفت کرد؟ پاسخ کاملا مثبت است. نه تنها این موضوع حقیقت دارد بلکه راه های زیادی برای درمان افتادگی پلک بدون جراحی وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شویم

جایگزین عمل بلفاروپلاستی:

برای عمل بلفاروپلاستی ، چند روش جایگزین وجود دارد

برخی از روش‌های جایگزین عبارتند از :

  • جراحی بلفاروپلاستی با لیزر: در این روش جراحی تماما از لیزر استفاده میشود و کمترین خونریزی، ورم و درد را ایجاد می‌کند. این روش معمولاً برای کسانی که مشکلات جزئی روی پلک خود دارند مفید است.
  • جراحی پلک به روش نیتز : در این روش، پزشک یک برش کوچک در پلک ایجاد می‌کند و قسمت هایی که  نیازبه پاکسازی دارند، بریده می‌شوند و پلک دوباره به هم دوخته می‌شود. این روش معمولاً برای کسانی با مشکلات کوچک روی پلک خود مواجه هستند مفید است.
  • جراحی بلفاروپلاستی داخلی: در این روش، پزشک برش‌هایی را در داخل پلک ایجاد می‌کند و قسمت‌هایی از چشم را تنظیم می‌کند. این روش معمولاً برای طرحواره‌های عضلات پلک یا مشکلات جدی برای پلک فرد مفید است.

بهترین جایگزین بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی پلک بدون جراحی با پلکسر | روش جایگزین بلفاروپلاستی

افتادگی پلک می تواند مربوط به سن یا ژنتیک باشد و زیبایی و جذابیت چشم شما را تحت تاثیر قرار دهد. این وضعیت می‌تواند باعث تاری دید و اختلال در فعالیت‌های روزانه شود. شاید اولین راه حلی که به ذهن همه می رسد استفاده از کرم های زیبایی باشد. اما این کرم ها عمدتاً برای پیشگیری استفاده می شوند و در افتادگی شدید و عمیق و چین و چروک های صورت نقش موثری ندارند.

بنابراین روش هایی مانند بلفاروپلاستی یا فراکشن پلکسر پلاس می توانند نقش موثری در رفع افتادگی پلک داشته باشند.

درمان افتادگی پلک با دستگاه پلکسر در لیفت صورت در ناحیه چشم درمان جدید و جذاب است. زیرا این روش غیرجراحی می تواند تغییرات مثبت زیادی بر روی بافت پوست دور چشم داشته باشد. در روش بلفاروپلاستی، پوست اضافی پلک فوقانی و بافت چربی با کمک تیغه جراحی برداشته می شود. سپس قسمت های باز شده به هم متصل شده و قسمت های افتاده پلک به طور دائم ثابت می شوند. بلفاروپلاستی با روش جراحی خطرات و عوارض خاص خود را دارد. خطرات مربوط به بیهوشی از جمله عوارض این عمل است.

بدون بلفاروپلاستی، جراحی با پلکسر چگونه است؟ | روش جایگزین بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی بدون جراحی با  پلکسر حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه طول می کشد و می توانید بلافاصله پس از عمل به فعالیت های روزانه خود بازگردید. تورم و قرمزی خفیف اطراف چشم پس از بلفاروپلاستی با پلکسر طبیعی است و می توانید با عینک دودی نواحی مورد نظر را به خوبی بپوشانید. این تکنیک معمولا در یک جلسه انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد.

برای ایجاد راحتی بیشتر در طول درمان، جراح بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از کرم های بی حس کننده یا بی حس کننده های موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می کند. وقتی این داروهای بیهوشی کار می کنند، شما کوچکترین دردی را احساس نمی کنید

کاربرد دستگاه پلکسر پلاس در زیبایی و جوانسازی پوست:

  • رفع چین و چروک دور چشم
  • درمان علائم پیری یا پیری پوست دور چشم
  • ترمیم افتادگی پلک و پوست اضافی پشت پلک
  • چربی های زرد زیر پوست پلک را از بین ببرید
  • درمان آسیب های پوستی ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر خورشید
  • زگیل های پوستی، تافت ها یا آکروکوردون های پوست و خال های رنگی پوست را بردارید
  • درمان انواع خاصی از ضایعات رنگدانه پوست (لکه های قهوه ای دور چشم و گونه ها)
  • بهبود نتایج درمان و رفع عوارض احتمالی پس از جراحی لیفت پلک (بلفاروپلاستی)
  • درمان شلی پوست گردن و جلوی گوش
  • درمان خطوط شعاعی اطراف لب

بدون دیدگاه

هیچ نظری وجود ندارد

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید