روزهای کاری شنبه و سه‌شنبه با تعیین وقت قبلی *ساعت کاری ۱۷ الی ۱۹:۳۰*

آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از پارک ساعی خ ۳۲ روبروی آزمایشگاه نیلو ساختمان یاس واحد ۴۰۷

هزینه عمل بینی در ۱۴۰۲

هزینه عمل بینی در 1402
فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم به بررسی هزینه عمل بینی در ۱۴۰۲ بپردازیم.

اگر قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید، احتمالاً اولین سوال شما این است: هزینه آن چقدر است؟ جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است. این عمل با استفاده از تکنیک های مختلف انجام می شود. به همین دلیل قیمت متفاوت است. عوامل مختلفی بر هزینه جراحی بینی تاثیر می گذارد. مهارت جراح و نوع مشکل بینی تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد.

در این مطلب هزینه جراحی بینی در سال ۱۴۰۲ را ذکر کنید همچنین هزینه این جراحی در تهران و شهرستان ها را برای شما خواهیم گفت. قیمت جراحی بینی گوشتی با جراحی استخوان متفاوت است. اگر شما هم می خواهید یک جراحی زیبایی بینی فانتزی انجام دهید، قیمت آن تغییر می کند. جراحی بینی یکی از سخت ترین و پرهزینه ترین جراحی هاست. در زیر قیمت تمام این عملیات ها را مشاهده خواهید کرد.

هزینه عمل بینی (رینوپلاستی) در ۱۴۰۲

رینوپلاستی برای اصلاح عیوب بینی و زیبایی بیشتر آنها انجام می شود. گاهی اوقات این روش زیبایی نیست و برای درمان یک مشکل خاص مانند بهبود تنفس نیاز به جراحی است. جراحی بینی تاثیر زیادی در زیبایی دارد. اگر بینی شما به دلیل آسیب دیدگی شکسته است یا شکل آن را دوست ندارید، می توانید این عمل زیبایی را انجام دهید. با این حال، بزرگترین مشکل در انتخاب جراح حرفه ای قیمت عمل بینی است. قیمت این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. پزشک بر اساس تجربه و موقعیت کلینیک قیمت را تعیین می کند. در زیر به قیمت عمل بینی در سال ۱۴۰۲ اشاره می کنیم.برای اطلاع از قیمت دقیق عمل بینی بهتر است با پزشک گوش و حلق و بینی یا جراح پلاستیک مشورت کنید.

سوال پرتکرار:  آیا جراحی بینی درد دارد؟

هزینه عمل بینی

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی

نمی توان قیمت دقیقی برای عمل بینی ارائه داد. این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی افراد برای صرفه جویی در هزینه به دنبال ارزان ترین جراحان هستند. اما بینی تاثیر زیادی روی صورت دارد و نباید چنین ریسکی کرد. عوامل زیر بر قیمت این عمل موثر است.

حتما بخوانید:  سن مناسب برای عمل بینی

۱.     تجربه جراح

بدون شک هر چه جراح با تجربه و ماهرتر باشد، با چالش های جراحی آشنایی بیشتری دارد و احتمال بروز مشکلات حین عمل کمتر می شود. علاوه بر این، یک جراح با تجربه می تواند به راحتی فرم بینی مناسب صورت شما را پیدا کند. به همین دلیل دستمزد پزشکان با تجربه بیشتر از پزشکان جدید است.

۲.     فرم بینی

مدل بینی تاثیر زیادی بر قیمت عمل دارد. به طور معمول، هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. زیرا فرم دادن به این نوع بینی دشوارتر است. اگر مشکلی مانند کجی بینی داشته باشید، عمل جراحی سخت تر و هزینه آن بیشتر می شود. علاوه بر این، هزینه عمل ترمیمی بینی (در صورت انجام عمل اولیه توسط جراح دیگری) از هزینه جراحی اولیه بینی بیشتر است.

همین الان بخوانید
بهترین جراح زیبایی سینه در تهران

۳.     میزان تغییر در بینی

تعداد تغییرات انجام شده روی بینی تاثیر زیادی در هزینه دارد. برای مثال، ممکن است شخصی به سادگی نیاز به ترمیم فرورفتگی داشته باشد. با این حال، برای شخص دیگری باید اندازه کل بینی را تغییر دهید. پزشک هزینه ها را بسته به میزان تغییرات و مدت زمان عمل به شما می گوید.

۴.     منطقه و شهر مطب پزشک

منطقه و شهر جغرافیایی تاثیر زیادی در قیمت جراحی بینی دارد. تعداد عمل بینی در تهران نسبت به شهرستان ها بیشتر است. علاوه بر این، هزینه این عمل در شهرهای کوچک کمتر از شهرهای بزرگ است. البته شایان ذکر است که شهرهای بزرگتر مانند تهران امکانات جراحی بیشتری دارند و جراحان مجرب تری در این مناطق فعالیت می کنند.

۵.     هزینه های اضافی

علاوه بر هزینه های جراحی بینی، باید به هزینه های بعدی نیز توجه کنید. برخی از پزشکان نیز برای مشاوره ویزیت می شوند. اما برخی دیگر مشاوره را به صورت رایگان ارائه می دهند. هزینه های معاینات قبل از عمل مانند آزمایش خون و EKG نیز باید در نظر گرفته شود. قبل از عمل نیز باید از بینی عکس گرفته شود. پزشک به بهترین وجه مشکلات بینی را بر اساس عکس موجود در آتلیه تشخیص می دهد. اگر سی تی اسکن نیز تجویز شود، هزینه های قبل از عمل بیشتر است.

قیمت عمل بینی در تهران

قیمت عمل بینی در تهران و شهرهای دیگر در ۱۴۰۲

معمولا هزینه جراحی بینی در تهران نسبت به سایر شهرها به خصوص در شهرهای کوچک بیشتر است. پزشکان با مهارت و تجربه بالاتر قیمت بیشتری نسبت به جراحان جوان دریافت می کنند. به طور متوسط ​​قیمت جراحی بینی در تهران از ۱۴ میلیون تومان شروع می شود و تا ۶۰ میلیون تومان هم می رسد.

عمل بینی، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما اعتماد به نفس و آرامش بیشتری بدهد.

هزینه عمل بینی معمولا در شهرهای بزرگی مانند شیراز با تهران تفاوت چندانی ندارد. اما در برخی از شهرهای کوچک قیمت این عمل می تواند از ۱۰ میلیون تومان شروع شود. برای اطلاع از قیمت دقیق جراحی بینی در شهر خود بهتر است با یک بورد فوق تخصصی جراحی های پلاستیک و زیبایی و یا متخصص گوش و حلق و بینی در شهر خود مشورت کنید.

به طور معمول جراحی بینی از ۱۰ میلیون تا ۲۵ میلیون است اما شما در جدول زیر می توانید هزینه عمل بینی در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

عمل بینی استخوانی شروع قیمت از ۱۵ میلیون
عمل بینی گوشتی شروع  قیمت از ۱۶ میلیون
عمل انحراف بینی شروع قیمت از ۱۵ میلیون
عمل بینی ترمیمی شروع قیمت از ۲۲ میلیون
همین الان بخوانید
آیا جراحی بینی درد دارد؟

هزینه های جانبی عمل بینی در ۱۴۰۲

هزینه های جانبی عمل بینی قیمت به تومان
آزمایش های قبل از جراحی از ۱۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
ویزیت پزشک از ۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان
داروها و چسب بینی از ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
عکس قبل از عمل حدودا ۲۵۰ هزار تومان

قیمت عمل بینی گوشتی در ۱۴۰۲

بینی گوشتی پوست ضخیم تری دارد و به همین دلیل جراحی دشوارتر است. شکل دادن به بینی با پوست ضخیم چالش های زیادی را به همراه دارد و جراح باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. به طور متوسط ​​قیمت عمل بینی در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۰ میلیون تومان است.

هزینه ی عمل بینی گوشتی در ۱۴۰۲ حدودا ۲۰ میلیون تومان می باشد.

هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲

هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲

جراحی بینی استخوانی نسبت به جراحی بینی گوشتی نیاز کمتری دارد. اگر فردی مشکلاتی مانند پولیپ بینی یا مشکلات تنفسی نداشته باشد، جراحی زیبایی بینی آسان است و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است. اگر مشکل بینی شما فقط یک برآمدگی کوچک یا برآمدگی جزئی روی بینی شما باشد، هزینه آن کمتر خواهد بود. اما اگر نوک بینی گوشتی باشد و نیاز به تغییرات زیادی داشته باشد، هزینه عمل افزایش می یابد. به طور متوسط ​​قیمت عمل جراحی استخوان بینی در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸ میلیون تومان بوده است.

میانگین هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲ حدودا ۱۸ میلیون تومان است.

هزینه عمل انحراف بینی در سال ۱۴۰۲

انحراف بینی یا سیتوپلاستی در واقع یک روش درمانی است. این جراحی شامل صاف کردن و اصلاح سپتوم بینی برای رفع انسداد راه هوایی است. جراح استخوان و غضروف اضافی را برمی دارد و به شکل گیری بینی کمک می کند. به طور معمول، این جراحی همزمان با جراحی زیبایی انجام می شود و بنابراین هزینه بیشتری دارد. برای انجام جراحی انحراف بینی باید با یک بورد فوق تخصصی جراحی های پلاستیک و زیبایی حرفه ای و با تجربه مشورت کنید. به طور متوسط ​​قیمت عمل بینی در سال ۱۴۰۲ از ۱۵ میلیون تومان شروع می شود. از آنجایی که این عمل معمولاً به عنوان بخشی از یک جراحی زیبایی انجام می شود، البته باید انتظار هزینه هایی در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان را داشته باشیم.

هزینه عمل بینی فانتزی در سال ۱۴۰۲

برخی از افراد، به ویژه زنان، تمایل دارند بینی های فانتزی یا عروسکی داشته باشند. در این حالت قوس بینی نسبت به حالت عادی بزرگ شده و به سمت بالا هدایت می شود. هزینه عمل بینی فانتزی به مدل بینی و تعداد اصلاحات بستگی دارد. اگر بینی شما کوچک و استخوانی باشد، هزینه جراحی کمتر خواهد بود. اما اگر بینی گوشتی دارید و باید آن را باریک کنید، مدت زمان عمل افزایش می یابد و هزینه آن نیز افزایش می یابد.

همین الان بخوانید
عمل بینی گوشتی

قیمت عمل بینی سه بعدی در سال ۱۴۰۲

در این حالت با استفاده از طراحی سه بعدی و نرم افزار کامپیوتری تصویری از صورت پس از جراحی ایجاد می شود. این امر تصمیم گیری برای انجام یک عمل جراحی را آسان تر می کند. هزینه جراحی بینی سه بعدی بیشتر از حد معمول است. زیرا طراحی سه بعدی با هزینه های قابل توجهی همراه است.

قیمت عمل بینی ترمیمی در سال ۱۴۰۲

برخی افراد به دلایل مختلف نیاز به جراحی بینی دارند. گاهی دلیل آن زیبایی بینی است و گاهی باعث ایجاد مشکلات تنفسی در اولین عمل می شود. جراحی بینی ترمیمی یا رینوپلاستی به زمان بیشتری نیاز دارد و چالش های بیشتری را به همراه دارد. این جراحی نیاز به پیوند یا تکه ای از غضروف دارد. به همین دلیل هزینه ها در حال افزایش است. اگر جراح دیگری عمل دوم را انجام دهد، هزینه عمل معمولا بیشتر است. به طور متوسط، هزینه جراحی بینی ترمیمی تقریباً ۱.۵ تا ۲ برابر هزینه جراحی بینی اولیه است. باید قیمت این رویه را حداقل ۲۲ میلیون تومان فرض کنیم.

قیمت عمل بینی ۱۴۰۲ در بیمارستان دولتی

قیمت عمل بینی ۱۴۰۲ در بیمارستان دولتی و خصوصی

هزینه جراحی بینی در بیمارستان های دولتی کمتر از کلینیک های خصوصی است. در طول مشاوره، فراموش نکنید که از پزشک خود بپرسید که جراحی در کجا انجام می شود. البته در نظر داشته باشید که در کلینیک های خصوصی معمولا روند کار سریعتر است و عمل زمان کمتری می برد.

قیمت عمل بینی در سال ۱۴۰۲ چقدر افزایش داشته است؟

هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۲۵ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است. میزان افزایش قیمت بستگی به نوع عمل جراحی، منطقه جغرافیایی و تجربه جراح دارد.

قیمت عمل بینی

نتییجه گیری و مشاوره پزشک:

در این مقاله به میانگین هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۲ پرداخته ایم که برای قیمت دقیق بهتر است با یک متخصص گوش و حلق و بینی یا یک بورد فوق تخصصی جراحی های پلاستیک و زیبایی مشورت کنید. پس از معاینه بینی و تشخیص هر گونه مشکل بینی، پزشک قیمت دقیق را به شما می گوید. به دنبال ارزان ترین پزشک جراحی بینی نباشید. زیرا ممکن است مشکلات جبران ناپذیری پیش بیاید.

شما می توانید با مراجعه به دکتر شیرانی و مشاوره از ایشان بینی دلخواه خود را داشته باشید.

شماره تماس: ۰۹۳۶۹۶۹۲۹۲۸ ، ۰۲۱-۸۸۶۷۸۵۱۲

آدرس صفحه اینستاگرام: @drshahramshirani

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، خیابان سی و دوم، روبه روی آزمایشگاه نیلو، ساختمان یاس، واحد ۴۰۷

بدون دیدگاه

هیچ نظری وجود ندارد

برای دریافت مشاوره 100% رایگان و تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید